Politika uporabe piškotkov

Pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

Pogoji poslovanja določajo pogoje nakupa preko spletne strani Živameja.si, ki je dostopna na povezavi http://zivameja.si (v nadaljevanju: ‘spletna stran’) in jo upravlja podjetje Jure Koderman s.p. ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju: ‘ponudnik’). Z uporabo spletne strani uporabnik sprejema in soglaša z vsemi določbami teh pogojev poslovanja, ki vključujejo tudi vse povezave kot njihove sestavne dele, in potrjuje, da je bil seznanjen s politiko zasebnosti. Bistvene lastnosti blaga, cene, vključno z vsemi davki in drugimi dajatvami ter podatki o načinu plačila in dobave veljajo v trenutku dokončne potrditve naročila. Podatek o roku dobave velja v trenutku dokončne potrditve. V primeru morebitne spremembe roka dobave bomo stranko ustrezno in pravočasno obvestili (preko e-poštnega naslova ali telefonske številke, ki ju je stranka pustila pri oddaji naročila). Cena izdelka z vključenim DDV in strošek poštnine so razvidni v nakupovalni košarici, še preden zaključite naročilo. Prav tako boste o vseh podatkih o vašem spletnem naročilu obveščeni na e-naslov, ki ste ga navedli v nakupovalni košarici pri vnosu vaših podatkov, še isti trenutek, ko ste oddali naročilo. Če le-tega ne prejmete, obstaja možnost, da ste navedli napačen e-naslov. V takšnem primeru vas prosimo, da nas kontaktirate: – pišite na e-naslov: info@zivameja.si ali – pokličite na telefonsko številko: 031/318-395
  1. Dokončna potrditev naročila
Naročilo je dokončno potrjeno, ko bo po oddaji spletnega naročila uporabnik na posredovani e-naslov, ki ga je vnesel ob naročilu, prejel e-pošto s podrobnostmi njegovega naročila ter z obvestilom, da je naročilo sprejeto in potrjeno. Če uporabnik po oddaji naročila želi karkoli spremeniti ali naročilo v celoti preklicati, to lahko stori preko e-pošte na naslov info@zivameja.si
  1. Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje)
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije: • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra) • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, naslov) • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami) • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku 1-15dni delovnih dni) • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave) • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške dostave • način plačila in dostave • časovno veljavnost ponudbe • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka, • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
  1. Identiteta podjetja in kontaktni podatki
Ponudnik in njegov naslov: Jure Koderman s.p., Nadgoriška cesta 9, 1231 Ljubljana Elektronski naslov: info@zivameja.si (uporabniki naj pošljejo e-sporočilo za kakršnekoli ugovore, pripombe, vprašanja ali izjave) Telefon: 031/318-395 Matična številka: 8169535000 Davčna številka: 48098990
  1. Postopek nakupa
4.1. Izbira izdelka Na spletni strani izberite izdelek in kliknite na ”Dodaj v košarico”. Sistem vas obvesti, da je bil izdelek uspešno dodan v košarico. Če želite nadaljevati nakupovanje, preprosto ostranite na strani, na kateri se nahajate. Če želite zaključiti nakup, pojdite v košarico, ki je dosegljiva s klikom na »Prikaži košarico« (pod izdelkom, ki ste ga dodali v košarico) ali s klikom na košarico, ki se na desni strani premika z vami, ko brskate po strani ali pa s klikom na meni – spletna trgovina – moja košarica in sistem vas bo pripeljal v nakupovalno košarico. 4.2. Odstranitev izdelka iz nakupovalne košarice Če želi uporabnik odstraniti določen izdelek iz nakupovalne košarice, morate obiskati košarico (kako priti do košarice, je obrazloženo v točki 4.1.) in pri artiklu, ki ga želi odstraniti iz košarice klikniti na križec ”Odstrani ta izdelek”. Če želi uporabnik dodati drug izdelek v košarico, se mora vrniti v spletno trgovino s klikom na meni – spletna trgovina. 4.3. Nakupovalna košarica Za dokončanje naročila morate v košarici klikniti na gumb »Naslednji korak«, kjer boste vnesli podatke o plačniku in podatke za dostavo ter izbrali način plačila in način dostave. 4.3.1. Podatki računa Posredovati morate zahtevane podatke, ki so označeni z zvezdico (ime, priimek, e-mail naslov, naslov, kraj, poštno številko in telefonsko številko), ki jih potrebujemo za potrditev in zaključek naročila. 4.3.2. Dostava Dostave rastlin zaenkrat ne omogočamo, razen v primeru nakupa večjega števila rastlin. Prevzem rastlin je možen v našem vrtnem centru na naslovu Nadgoriška cesta 9, 1231 Ljubljana-Črnuče. 4.3.3. Način plačila Izbirate lahko med tremi načini plačila: Plačilo po povzetju, plačilo po predračunu ali plačilo z gotovino. 4.3.4. Pregled naročila Prikazani so izdelki, ki ste jih je med brskanjem po spletni trgovini dodali v nakupovalno košarico. Cena izdelka, strošek poštnine in skupni strošek za plačilo so razvidni v nakupovalni košarici, še preden zaključite naročilo. 4.4. Zaključek naročila Uporabnik lahko pregleda posredovane podatke za dostavo, način plačila, ki ga je izbral in vsebino nakupovalne košarice. Uporabnik potrdi naročilo s klikom na gumb ”Zaključi naročilo”. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se vam na spletni strani izpiše tekst »Hvala. Vaše naročilo je bilo sprejeto….« 4.5. Dokončna potrditev naročila Po oddaji naročila bo uporabnik na posredovani e-naslov, ki ga je vnesel ob naročilu, prejel e-pošto s podrobnostmi njegovega naročila ter z obvestilom, da je naročilo sprejeto in potrjeno. Tekst e-mail sporočila se glasi: »Vaše naročilo je bilo sprejeto in je trenutno v obdelavi. Podatki o naročilu so vidni spodaj….« Pod tem tekstom so torej vidni vsi podatki naročila, ki vključujejo: – številko naročila – način dostave – način plačila – vse artikle, ki so bili naročeni ter vse cene – naslov plačnika – naslov dostave 4.6. Odstop od naročila pred dostavo Če uporabnik po oddaji naročila želi karkoli spremeniti ali naročilo v celoti preklicati, to lahko stori preko e-pošte na naslov info@zivameja.si
  1. Cene
Vse cene navedene na spletni strani so končne. Cene ne vsebujejo DDV, saj nismo zavezanci za DDV po 1.točki 94.člena ZDDV-1. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene veljajo od 15.2.2016 do preklica. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in ostali pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Način plačila je z gotovino ob prevzemu, plačilo po predračunu na TRR ali plačilo z gotovino v primeru osebnega prevzema. Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče. Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna na ogled v e-mailu, ki ga je ob naročilu prejel na vpisani e-mail naslov. Slednje ne velja za naročila, ki so bila oddana po telefonu. Pri opisih izdelkov lahko pride do napak. Pridržujemo si pravico do spremembe cen izdelkov brez predhodne najave.
  1. Multimedijska vsebina
Na spletni strani so navedeni glavni podatki o izdelkih in za boljšo predstavljivost tudi fotografije in videoposnetki izdelkov (slike in videi so simbolični). Čeprav se trudimo zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka. Barvni odtenki in videz lahko nekoliko odstopajo od resničnega stanja izdelkov.
  1. Pravica do odstopa od nakupa – vračilo blaga
Stranka lahko odstopi od nakupa ob prevzemu rastlin v vrtnem centru,če oceni, da niso takšne kot je pričakovala. Odstop od nakupa in povračilo stroškov pa nista možna po prevzemu rastlin, saj takrat rastline pridejo pod strankino oskrbo in je potem sama odgovorna za pravilen transport rastlin, da niso poškodovane, pravilno sajenje in zadostno zalivanje.    
  1. Varnost
Od vas prejete podatke uporabljamo za potrebe vašega naročila. Vaše podatke posredujemo naprej na podjetja, ki so odgovorna za dostavo blaga, če je to potrebno (ime, naslov, številko telefona za dogovarjanje o času dostave). Za potrebe plačila posredujemo vaše podatke banki. Podatkov ne posredujemo nikomur drugemu. Po opravljeni dostavi in po tem, ko smo prejeli vaše plačilo, je dostop do vaših podatkov zaprt. Po opravljenih davčnih in trgovinsko pravnih obveznostih vaše podatke izbrišemo.
  1. Varovanje osebnih podatkov
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Naše spletne strani in druge sisteme imamo zaščitene s tehničnimi in organizacijskimi ukrepi proti izgubi, uničenju, dostopu, spreminjanju in širjenju vaših podatkov s strani nepooblaščenih oseb. Kljub redni kontroli vaših podatkov ni mogoče popolnoma zaščititi.
  1. Varstvo otrok
Oglasna sporočila bodo jasno razvidna (upoštevajoč starost) in jasno ločena od iger in tekmovanj. Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti. Ponudnik ne sme sprejemati naročil od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi za to imel izrecnega dovoljenja njegovih staršev ali skrbnikov. Ponudnik brez izrecnega dovoljenja njihovih staršev ali skrbnikov ne sme sprejemati kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke. Prav tako ponudnik tretji osebi ne sme izdajati podatkov, sprejetih od otrok, izjema so starši oziroma skrbniki. Ponudnik ne sme ponujati prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.
  1. Odveza odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.
  1. Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožbe oddajte pisno po elektronski pošti na naslov: info@zivameja.si . Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!   OSEBNA IZKAZNICA NAZIV PODJETJA: Jure Koderman s.p. NASLOV: Nadgoriška cesta 9, 1231 Ljubljana TELEFON: 031/318-395 E-POŠTNI NASLOV: info@zivameja.si MATIČNA ŠTEVILKA: 8169535000 DAVČNA ŠTEVILKA: 48098990 IBAN: SI56 0230 0026 2674 948(NLB d.d.) SWIFT: LJBASI2X